قیمت بهترین ورق سیاه
نوشته شده توسط : آریا فلز صبا

ورق‌ های سیاه، از قرارگیری فولاد در دمای بسیار بالا تولید می ‌شوند که در نهایت، به شیت ‌های صیقلی در ضخامت‌ های مختلف تبدیل می ‌شوند. محصولات ورق‌ سیاه، کاربرد های متفاوتی دارند و معمولا در صنایع و سازه ‌ها مورد استفاده قرار می ‌گیرند. قیمت ورق سیاه، به میزان ضخامت آن بستگی دارد. در واقع، هر چه ضخامت آنها بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند.
همانطور که از نام ورق سیاه مشخص است، ظاهر آن به رنگ سیاه مات می‌ باشد. در واقع، زمانی که مراحل تولید ورق سیاه انجام می ‌شود، رنگ آن سیاه مات است و برای تغییر رنگ آن فرآیندی انجام نمی ‌شود. ولی برخی دیگر از ورق ‌های فولادی مانند ورق روغنی یا گالوانیزه، دارای رنگی شفاف و براق هستند. برای تولید این نوع از شیت ‌های فولادی، پس از انجام فرآیند تولید، مرحله‌ای با عنوان صیقلی کردن شیت صورت می گیرد.
علاوه بر رنگ، تفاوت‌های دیگری نیز میان بلَک شیت با دیگر ورق‌ های فولادی، مخصوصا شیت ‌های سرد نورد، وجود دارد. به عنوان مثال، بلَک شیت دارای سطحی صیقلی و صاف نیست و در برخی از مصارف، باید مورد پرداخت قرار بگیرند تا یک سطح صیقلی پیدا کنند. این محصول که ماده اولیه تولید بسیاری از قوطی پروفیل ها می باشد به دو دسته تقسیم می ‌شوند. انواع بلَک شیت عبارت‌اند از:
ورق سیاه رول: همانطور که مشخص است، این محصول فولادی در این نوع به شکل رول شده، کویل یا کلاف تولید می ‌شود. پس از انجام فرآیند تولید بلَک شیت، آنها رول می ‌شوند و در عرض ‌های 1000، 1250، 1500 و 2000 میلی متر و ضخامت ‌های 1.5 تا 15 میلی متر به فروش می ‌رسند. طول کویل‌ های بلَک شیت، متفاوت هستند و معمولا به صورت سفارشی به فروش می ‌رسند.
ورق سیاه شیت: ورق سیاه شیت یا فابریک نیز، همان بلَک شیت های تولید شده، قبل از رول شدن هستند. زمانی که بلَک شیت تولید می ‌شود، در ابعاد متفاوتی برش می‌خورند و به صورت فابریک به فروش می‌رسند. تفاوت بزرگی که میان ورق سیاه فابریک و کویل وجود دارد، میزان ضخامت آنها است. شیت ‌های سیاه رول شده، ضخامت بسیار کمی دارند ولی بلَک شیت فابریک، ضخامت بالای 15 میلی متر دارد. از این رو، می‌توان قیمت ورق سیاه فابریک را بیشتر از بلَک شیت رول درنظر گرفت.
source: قیمت بهترین ورق سیاه





:: موضوعات مرتبط: ورق سیاه , محصولات فولادی , آهن آلات , ,
:: برچسب‌ها: قیمت ورق سیاه , انواع ورق سیاه , قیمت ورق سیاه 2 میل , قیمت ورق سیاه 1 , 5 میل , قوطی پروفیل , آریا فلز صبا , وزن ورق سیاه , قیمت ورق سیاه برش خورده ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 7 / 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: